Toimitusehdot

TOIMITUSKULUT

alle 25 eur ostoksista 5,90

yli 25 eur ostoksista 0 eur

SAME SMILE TOIMITUSEHDOT Voimassa 01.01.2019 alkaen. Same Smile Oy:n ylläpitämä www.samesmile.fi verkkokauppa myy tuotteita yksityishenkilöille, yrityksille ja yhdistyksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

TILAAMINEN Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä postiosoitetietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT Käytössäsi on suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet ja voit maksaa myös useimmilla luottokorteilla. Tilaus-ja maksuvahvistus: Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

TOIMITUSTAVAT- JA KULUT Tuotteet toimitetaan kirjepostitse tai SmartPostin kautta. Toimitusaika: Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 4-7 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

PERUUTUSOIKEUS JA PALAUTUSEHDOT Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@samesmile.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta. Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin sähköpostitse info@samesmile.fi. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan [14 päivän] kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen. Palautusosoite Same Smile, Perilänniitty 5 B 39, 02600 ESPOO, SUOMI.

LUNASTAMATON PAKETTI Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 7 euron maksun.

ONGELMATILANTEET Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostilla info@samesmile.fi Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.